2013. október 28., hétfő

Lendülj be!

Biztosan Te is érezted már, hogy valamin alapvetően változtatni kell az életeden.

Elkezdtem futni, mert úgy éreztem, hogy változás kell. Fizikailag, szellemileg, minden térem

Több lendület. Nagyobb hatékonyság. Több jelenlét. Intenzívebb Fókusz.

Nem akarom úgy leélni életem hátralévő részét, hogy csak telnek- múlnak a napjaim. Forog tovább a mókuskerék. kihívások nélkül, szürkén és unalmasan telik-múlik az idő.

Elég volt a félelmeimből, melyek lekorlátoznak.
A kifogásaimból, melyek elveszik a lendületem.

Szeretnék többet tenni a családomért, környezetemért és mindenkiért, aki velem együtt dolgozik.

Ez azt jelenti, hogy következetesebbnek kell lennem önmagammal, a céljaim megvalósításával és odafigyelőbbnek a környezetemmel szemben.

"Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna!"

Hogyan dolgozom otthonról?
www.gyogygomba.net/az_en_tortenetem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz erről?