2013. november 13., szerda

Kezdd újra!

Volt az életemben egy olyan időszak, nemis olyan régen, amikor a nulláról kellett újra kezdenem. Ez a lenullázódás nem is kifelé volt látványos, hiszen tettem a tennivalóimat, hanem inkább BEFELÉ.

Belülről kezdtem az újraépítkezést. Amikor rájöttem, hogy a hibáim, gyengeségeim milyen sok jó megtételében akadályoznak meg. Tulajdonképpen önmagamat zárom el attól, hogy BOLDOGABBAN és STRESSZMENTESEBBEN élhessünk.

Tudtam, hogy nagyobb szervezettségre van szükségem, megtanulni JOBBAN FÓKUSZÁLNI a céljaimra. Valóban fontosnak tartani az elérésüket. JELEN LENNI jobban a saját életemben, amikor az éredeklődőknek beszélek az egészséges kávéról, a Ganoderma gyógygombáról, amikor a gyermekeimnek segítek tanulni, amikor sétálunk a családdal, vagy a férjemmel együtt vagyunk.

Összeírtam

  • egy 30-as listát, hogy milyen tulajdonságokkal szeretnék rendelkezni,
  • 30 dolgot, amit szeretnék birtokolni
  • 30 dolgot, amit szeretnék megtenni 
Hihetetlen jó érzés világosabban látni a céljaimat, az irányt, ami felé tartok és azt is megtapasztalni, hogy ezáltal elkezdtem máshogyan szervezni az életem, öntudatlanul is.

Az élet egy nagy kaland! Fedezzük fel!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz erről?