2013. november 29., péntek

Célok és sikerek

Sokszor úgy éljük az életünket, hogy elfolynak a napjaink. Csak nagyon homályosan látjuk a céljainkat, sokszor a sok napi tennivaló között eszünkbe sem jut, hogy milyen irányba is akarunk haladni. Sokszor túl fáradtak vagyunk. Rosszul alszunk éjszaka, mert a gyerekünkhöz fel kell kelni vagy éppen a gyerekek  nyűgösek- Kialvatlanul bolyongunk és még arra sincs erőnk és időnk, hogy a céljainkra, álmainkra gondoljunk.

Én nemrégen vettem elő a célfüzetemet. Meglepő volt beleolvasni és látni, hogy azok a célok, melyeket néhány hónapja leírtam elkezdtek megvalósulni. Valahogyan tudatosan olykor pedig önkéntelenül is olyan irányba szerveztem meg a dolgaimat, melyek segítettek, hogy közelebb kerüljek a céljaimhoz.

Nagyon jó érzés kezünkbe venni az életünket és elindulni abba az irányba, ami felé mindig is szerettünk volna.

"Soha nem késő, hogy azzá az emberré válj, aki lehettél volna" (Eliot)

Engem az egészséges kávé üzlet mozdított ki a holtpontról és indított el felfelé. Hogyan?
Olvass itt róla:

www.gyogygomba.net/az_en_tortenetem

Szívesen beszélek róla Veled is:
Keress meg:
Skype: rohaly.eszter
30/ 63 65 014

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz erről?