2014. január 29., szerda

Sodródunk vagy irányítjuk az életünket?

Gyes-en lévő anyukaként az ember időnként úgy érzi, hogy elveszíti a céljait. Nem tud kiszállni a mókuskerékből, nem látja világosan a céljait. Nekem nagyon sokat segített, amikor elkezdtem megfogalmazni és leírni a céljaimat. Céljaim már nemcsak a fejemben éltek, hanem elkezdtem tenni értük, közelebb léptem a megvalósításukhoz.

Brian Tracy: Főnix szemináriuma is sok jó szempontot adott:

http://www.youtube.com/watch?v=BDcEB-LOaj8&list=PL69E46854B79DC5DF&index=1

"Olyan mértékben érezzük boldognak önmagunkat, amilyen mértékben tudjuk, hogy életünk irányítása a saját kezünkben van." (Brian Tracy)

Életünk melyik szféráját irányítjuk leginkább?

Nézdd meg én mivel foglalkozom:
www.gyogygomba.net/az_en_tortenetem

Van kedved beszélgetni egy csésze egészséges kávé mellett?


Én hiszem, hogy a legjobb üzletek egy jó csésze kávé mellett köttetnek!

További szép napot!
Rohály Eszter
DXN KÁVÉ
Kávézz egészségesen
www.gyogygomba.net
30/ 63 65 014

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz erről?