2014. március 11., kedd

Plussz pénz otthoni munkával

Itt a tavasz. Nagyobb lendületre kapcsoltam a saját életemben és üzletileg is. Elkezdtem rendszeresen futni, célzottan törődni az egészségemmel (napi vitamin, folyadékbevitel, sport). Mert fontos, hogy jó példát mutassak a gyermekeimnek.

Ugyanígy az egészséges kávé és gyógygomba üzletemben is nagyobb fordulattal kezdtem pörögni. nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam, hogy a Ganoderma és a többi gyógygomba milyen sokat segített számos egészségügyi problémával küszködő ismerősömnek. (magas vérnyomás, cukorbetegség, pajzsmirigy problémák, reflux stb.)  Hálásak, hogy megismerhették a DXN termékeit. Jó érzés, hogy tudok segíteni.

És több, új üzlettársam indult most el a DXN üzletében. Nagyon örültek, hogy a DXN-nél nincs nyomulás, szimpatikus nekik, ahogyan mi foglalkozunk a vásárlóinkkal és üzlettársainkkal. ezek mind nagyon jó visszajelzések. Tudom, hogy a legjobb helyen vagyunk ennél a cégnél és sok mindenki élete fog pozitív irányba változni egészségileg és anyagilag egyaránt.

Ki vagyok és mivel foglalkozom?

Kisgyerekes anyuka, aki otthonról építi az üzletét:)

http://anya-otthonrol-dolgozik.blogspot.hu/p/ki-vagyok.html

Ha kedved van velem dolgozni, keress meg!

rohaly.eszter@gmail.com
Skype: rohaly.eszter
30/ 6365 014
Kisgyerekes anyukaként fontos, hogy  mindig ott tudjak lenni
a gyermekeim mellett, amikor szükségük van rám

A Balaton mindig lenyűgöz


Szeretem a reggelt futással kezdeni, ezt a kutyánk is értékeli
A család mellett szükségem van szakmai sikerekre is


Dolgozz velem otthonról!

Rohály Eszter
30/ 63 65 014
rohaly.eszter@gmail.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz erről?