2013. július 11., csütörtök

Az otthoni munka miértjei kismamáknak és mindenkinek:)


Mi az amink van és mi az amire vágyunk még?
Mit akarunk még megvásárolni a boldogságunkhoz?
Egyáltalán mennyi pénz és milyen tárgyak kellenek még a boldogságunkhoz?
Miről gondoljuk azt, hogy hát igen, ezt mindenképpen meg kell adnom a gyermekemnek?




Hát ezek és ehhez hasonló gondolatok foglalkoztatnak napok óta. Most szortírozom a gyerekek ruháit, játékait és a sajátunkat is. Tulajdonképpen megdöbbentett, hogy mennyi felesleges dolgunk van és mégis mennyi mindenre vágyunk még.

Nyilván az ember azért kezd el egy vállalkozásban dolgozni, mert pénzt akar keresni vele, profitot termelni, de én ebben az egészséges kávé üzletben annyival többet kaptam mint a pénz!!!

  • jófej emberek, új kapcsolatok, barátságok
  • tudás, hogy a saját családomnak és a környezetemnek is jobban tudjak vigyázni az egészségére
  • új lehetőségek (kiléphetek az otthonom 4 fala közül úgy, hogy akár fizikailag otthon vagyok: Skype beszélgetés üzleti ügyben franciaországi vagy éppen marokkói üzlettárssal és persze jófej magyar üzlettársakkal)
  • nagyon szeretem, hogy emberekkel, sorsokkal törődhetek, segíthetek másoknak (üzletileg vagy egészségileg)   
  • és elgondolkodhatok ilyen nagy kérdésekről, hogy mi az amink van és még milyen céljaink és vágyaink vannak:)
Ha szeretnél többet megtudni arról hogyan és mivel dolgozom keress meg!

Mert én nagyon hiszek abban, hogy ez egy olyan üzlet, amit bárki meg tud csinálni:)
 És azt is vallom, hogy ha tudod, hogy miért akarsz dolgozni, megadatnak a lehetőségek is hozzá. És az úton én is segíteni foglak:)
Skype: rohaly.eszter
30/63 65 014 rohaly.eszter@gmail.com
És a hivatalos oldalam: www.gyogygomba.net/az_en_tortenetem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz erről?