2013. július 15., hétfő

Baracklekváros üzletépítés - Én hosszú távra tervezek

Ma baracklekvárt főztem. Valamiért nagyon szeretek befőtteket, lekvárokat eltenni télire. Kicsit fanatikusnak tűnhet, amikor este 10-kor még a lekvárt kevergetem, de szeretem:)

Ma egy kicsit elgondolkodtam a miértjén. Szeretem a hosszú távú dolgokat, amikor küzdhetünk valamiért, nem csak úgy az ölünkbe pottyannak az eredményeket (bár azért annak is lehet örülni.) A DXN is egy ilyen hosszútávú üzlet. Nem az első hónapokban fog bárki is meggazdagodni, viszont a hosszútávú munka igenis meghozza a gyümölcsét.

Ha valaki nekem 2 éve azt mondja, hogy Eszter, Te 1 év múlva egy  MLM cégnek fogsz dolgozni, egészséges kávéval és ganoderma gyógygombával - akkor tutira kinevetem. Én MLM? Kizárt?
2 éve pedig még azt sem tudtam, hogy mi fán terem a ganoderma, a pecsétviaszgomba név sem mondott volna túl sokat. Ma pedig el sem tudnám már képzelni az életemet enélkül. Annyira sokat adott...

Ja igen és a mai nap: egy kis angol tanítás, ebédfőzés, közben néhány email Martinique-ba, Franciaországba és Líbiába, hogy haladjan az egészséges kávés üzletem is. Meg nagyon jól is esik ez a háztartási munkák reménytelen óceánjában.Néhány infó a regisztrált üzlettársaimnak, azoknak, akik még információgyüjtő stádiumban vannak. Fantasztikus emberekkel kerülhettem kapcsolatba az egészséges kávénak köszönhetően. Ez az üzlet, ezek az új ismeretségek a Jóisten nagy ajándéka a számomra.

Tegnap este Skype-on egyeztettünk éppen az egyik leendő marokkói üzlettársammal, amikor egyszer csak elnézést kért, hogy neki most mennie kell imádkozni, merthogy Ramadan van. Hát, ez nagyon jó lecke volt nekem, itt a keresztény Európában. Nagyon tiszteletre méltó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz erről?