2013. július 2., kedd

Nyár uborkaszezon? Itt az idő, hogy elkezdjünk a téli betevőnkről gondoskodni!

Ezerrel ontja a kert a befőzésre, eltevésre váró gyümölcsöket. Most érett le a meggy, a cseresznye.
Ilyenkor nagy lelkesedéssel vágok bele a gyümölcsök feldolgozásába. szeretem, amikor a spájz polcán sorakoznak a színes gyümölcsökkel, lekvárokkal teli üvegek. Biztonságot ad, jólesik arra gondolni, hogy ez milyen jól jön majd télen.






De mi lenne, ha tovább vinnénk a gondolatot és itt a nyár közepén is gondolnánk a téli betevőnkre. Miért ne lehetne nyáron elindulni és elkezdeni felépíteni az üzletünket, ami majd a téli betevőnkről is gondoskodik?

Kávét az év minden napján isznak az emberek, így van ez az egészséges kávéval is. Sőt, ez az a dolog, ami nélkül nem indulhat a nap, a legtöbb ember számára. Miért is ne vágnánk bele éppen nyáron?





Én is éppen nyáron találkoztam ezzel a lehetőséggel. És azóta is nagyon örülök neki:)) És azóta is meg szeretném ismertetni ezt a lehetőséget minél több emberrel:)





Ennek történetét itt olvashatod:
www.gyogygomba.net/az_en tortenetem

http://anya-otthonrol-dolgozik.blogspot.hu/2013/06/hogyan-talalkoztam-az-egeszseges-kaveval.html

Szeretnél erről bővebben hallani?
Keress meg:
Skype: rohaly.eszter
30/ 63 65 014


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz erről?